. . . for Lauren and Lauren: It's a . . . .

March 3, 2013

It's a . . . .




It's a GIRL!!!!

We were pretty convinced after our 10 week ultrasound that our baby was a boy, so we were quite surprised to find out we are having a girl! 

We of course would have been thrilled with a boy, but both of us have always talked about and dreamed of having a daughter. 



I have been smiling non stop since Tuesday and get teary eyed every time I picture holding my daughter in July.  

I smile every time I get to say she and love this baby girl so much already.

I couldn't feel happier or more blessed that this process is getting more and more real each week. 

God is so good.  


Photobucket

129 comments:

Amanda said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

:) :) so happy and excited for you!!!!!!!!! & the pictures are very fun and cute :) y'all are precious.

Lena B, Actually said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats!! Girls are a hoot! :)

Danavee said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I have been WAITING FOR THIS POST! YAHOOOO! Congrats! SO EXCITING!

Kirsten Wiemer said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

so exciting!
yay for baby girl!

K

Sara Hinton said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!!! I already want to buy her something and send it to you. Little girls are the BEST!!!

Linnea said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awww yay!!! Congrats, I'm so super happy for you!!

Erika said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Wow - Congrats!! So exciting... I can't wait for you to hold her in July either!

Sybil@PeaceitallTogether said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

So exciting! Congratulations on your baby GIRL!! Cute announcement, too :)

SkyMommy said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh wow, that's so exciting! Congratulations!

Alana Christine said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I was right!!! Congrats! I'm so excited for y'all!

Summer Martin said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats on a baby girl!!! I love this picture idea so creative!

Summer x

http://ohsummercandy.blogspot.com

Bre @ Peacoats and Plaid said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats Katie! Cute way to announce it :)

raechelmary said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!! That is so exciting, SO happy for you!! xo

Rachel Sayumi. said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

congrats!!!!!!! I really want a girl first! jealous!!! sooo excited for you!

Sarah Halstead said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awww. Congratulations!!

Autumn said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

AH! YAY! I love having a daughter! SO much fun! Now... names?? :-D

Niki Caron said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!!! So excited for you! This is such a cute way to announce it too!!!

Ashley said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I KNEW It!!!! Yayyyyyyy!!!!! Congratulations on baby girl! Now...for the name! Have you decided? Ashley is SUCH a great name. :-)

Sandra said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY! Congrats! I love the pic with you holding the teeny tiny little shoes, made me smile :)

Ashley said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

i had a feeling it was a girl! based off...nothing really. I just thought you'd make an awesome girl mom!!

and i LOVE your gender reveal - this is an awesome idea!

Ashley said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yayyy congrats!!

Libby's Life said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations :) So exciting!!

Allison said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

What a cute idea for a gender reveal. You are adorable and will be an amazing momma to your baby GIRL! So exciting Katie!!!

Loveandcrayons said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh my goodness!!!! Yayyyyyy for you guys!! How exciting!! That little girl will have it made in the fashion department!! Lucky little lady!!

Ashley said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!!! First girl I know being born around your due date!!
Oh the clothes shopping will be soo much fun for you!!! Let the wardrobe planning begin!!
Congrats Katie!!

Jennifer @ Delightfully Noted said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!!!! Aww...the baloon pics are adorable and something you guys can cherish forever!! Congrats again.

amber.m said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh my gosh!!! Congrats!!

That's so exciting!

You guys are in for so much awesomeness!!! :)

Amanda said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I'm so very truly happy for you !!

Laura said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!! How exciting! I'll have to send some hair accessories for baby pics!!

JJ said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations Katie! Have fun shopping for girly things!

Chrissy + Nate said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Aaahhh, a girl! Congratulations! I already know that your princess will be so loved by the two of you!

Bech and Marley Evans said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!!! I'm so happy for y'all!

Lauren | My Polished Side Blog said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awe, yay! Congrats!

Gretchen said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations! :)

k8te said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

aw, such cute pics. congrats!!

Jodi said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay for a baby girl. Congrats! I see a lot of pink in your future! :) I'm so happy you are exciting for a baby girl and send continue well wishes for a VERY healthy baby.

Sara said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay! Congrats!

Lindsay @ Trial By Sapphire said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

So happy for you! Congratulations, girl!

Jessica said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Ahh how exciting!!! I can't believe we are both having girls with our due dates so close together...how fun :-) Congratulations!!

CM | My Life, Laughs, and Love said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Such a cute reveal, Katie!!!!!!!!!!!!!! and again & again, CONGRATS =) woot woot baby Vale will be such a sweet baby love =)

The Thriftiness Miss said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Love the adorable reveal!! Congrats on your little lady too :)

Alyssa said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awww!! Yay! So excited for you!!! (:

Bethany Reine' said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

my heart is SO glad for you both!!! she is one blessed little girl :)

Katie said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Woohoo! So, so excited for you, Katie! Little girls are simply the best. How lucky she is to have such a fashionable mama, too! Can't wait for baby girl outfit posts ;) all the best!

Katie said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Woohoo! So, so excited for you, Katie! Little girls are simply the best. How lucky she is to have such a fashionable mama, too! Can't wait for baby girl outfit posts ;) all the best!

Marsa said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

ahhh that is sooo soo exciting!! ahh you are seriously so cute!!! cant wait to have kids :)
i have to wait though :( we're not sure if right now is the right time for us

-marsa
The DayLee Journal

Jen said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!! Girls are so fun!! :)

Brittany B said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay! Little girls are just the best to shop for!

eryka {from abcde} said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!!!

XO
E

Nicole Cushing said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

OMG! I am so excited for you! This is such a huge time in your life so, take a minute to just breath and process everything around you.

Again, I cant wait to see you grow through this journey.

XoXo,
Nicole

http://www.nicole-kelly.com

Nicole G said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Hi there! I'm a new follower and wanted to pop in and say congrats and what an adorable idea for a gender reveal!

Xx
Nicole
www.nicoleandtrentnyc.blogspot.com

Mariel Collins said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY! How exiting!!!

Jessica @ Lovely Little Things said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAAAY!
So excited for y'all :)
And I've NEVER seen anyone do a gender reveal this way...go you for originality!

LOVE!
xo

Brianne Bracco said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!!! A girl! Congrats to the both of you! I bet you cannot wait to fill her closet with the cutest little outfits. Such a cute photo with the balloons..adorable :)

Kristin said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY! I can't wait to hear the name, see the nursery, etc. You and Chris seem like a couple who truly deserves this kind of happiness, and I am oh-so-happy for you :)

Katie said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

AHHHHH!!!! I am so excited for you, nothing like a baby girl!

Pamela said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awww! YAY! Congrats!!

Laura said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Thrilled for you Katie!!! Your daughter is going to be the best dressed little girl in town :) on the cheap of course! Congrats!

Kristine -Heart Shaped Sweat said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

ahhh!!! yea! so happy for you both! what a clever and sweet to tell everyone!

becca said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

congrats

Cody Doll said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Awe, so sweet. What a cute way to announce the gender too. =]

Suzanne Bruce said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

How exciting!!!! Girls are nice because as they grow up and go through adolescence, I think it's easier for moms to relate.... I'm sooooo happy for you!!!!

April said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!

Veronica and Daniel said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Hooray :) I'm sure your little girl will be just as stylish as her mama! So excited for you guys!

diary of this girl - megan said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

CONGRATULATIONS, mama! I am so very happy for you! I cannot wait to see photos of baby girl when she arrives :)

lauren jean allece said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Hurray! Congratulations!!! I have one niece in a sea of nephews and she is just the most miraculous little light... Baby girls are so much fun!

Jodi said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay for girls!! My first was a girl and I have just loved having her be my oldest... such a little mommy to her brothers :) Congrats!

Carly said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

OMG yay! She's going to be so stylish, just like her adorable Mom!!!!

So happy for y'all!

Carly
www.lipglossandcrayons.com

movingtotheorangetrees.com said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

CONGRATULATIONS! That is beyond exciting :)

CC said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay! Congrats sweet friend, I am so thrilled for y'all. God bless. :)

Abbey said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Such a cute idea! Congrats on a baby girl!

readeatcreate.com said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Aww I'm so happy for you two! Congratulations!!!
xoxo

Annie said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations, Katie! I'm so excited for y'all!

Mostly Lisa said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

AWWW, lady! I'm so happy for you both! Congratulations and I hope you have a blast when you start deciding on names. Plus, shopping for a girl is going to be a blast. :D

Always,
Mostly Lisa

wheelzindias said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats!! So exciting,i am happy for you.Taxi Booking

wheelzindias said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats!! So exciting,i am happy for you.Taxi Booking

Darling Companion said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

congratulations!!

Inggih Laras Ati said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh so sweet dear..
Love this post somuch cute and memorable :)

Xoxo,Ila

Katie Cook said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats darlin!!! soooo happy for you girl:) love Katie

Denise said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats, such a cute post.

Rachel said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats!!! That's so exciting to finally know!

Annie said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Ahhhhhhh! So so excited for you Katie!! Such a cute way to announce, those little sneakers are amazing...and you are going to have so much fun dressing that little peanut :)

Annie
The Other Side of Gray

Laura @ Chaotic Domestic said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations! So exciting!! Beautiful gender reveal pictures, too! :)

Erin Rethemeyer said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I WAS CONVINCED you were having a boy!
YAYAYAYAY!!! Baby girl!!! What amazing and exciting news! She is one lucky little lady! And I love these pictures!
Congrats to you and your family!
<3

Amber Massey said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats! Being a girl mom is off the charts amazing:) you. Will. Love. It. Happy Monday!

Rebecca said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!!!

Breenah said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Aw, yay! I love having a daughter :) Congrats again!!!

Faith said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

yay, yay, yay! she is going to be the best dressed around :)

Amy Shaughnessy said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats! That is so exciting! I love how you did the balloons to announce it. I haven't seen that one before. So fun!

Amy

Fashion and Beauty Finds

Whitney Cosgrave said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

SO sweet, congrats!

Helene said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

OMG!!!! this is soooooo cute! congrats!

Liz said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Ahh! Yay! Congrats! We just used this idea for our gender reveal in January & it's a girl for us too :) Can't wait to see what cute outfits you dress your little miss in!!

Jayme and Mendi said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!!! CONGRATS to you and your husband! This is so exciting! And love the way you gave us the news!!

Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

Sarah Nicole said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats Katie!
We just found out ours is a girl too! :) So exciting!!

Amanda said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay! That's so fun! Love the balloon idea :)

Betty said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

CONGRATULATIONS! A sweet baby girl...so excited for you! And I love how you both announced it on the blog-very creative! :)

Gentri said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

CONGRATULATIONS!! So exciting!!

still being [molly] said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

AHHHH YAYAYAYAYAYAYAYAYAYYYYY! I am so excited!! baby girl vale!!!!

DC in STYLE said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Sooooo excited for you!!!! Can imagine how nervous you were during the ultrasound:)Enjoy every second of this precious moment!
http://dcinstyle.com/

TheTinyHeart said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations! Your baby is going to have the cutest little outfits, I know it already! :)

-Sharon
The Tiny Heart

shannonwhitney said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats on your growing family!

shannonwhitney said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats on your growing family!

shannonwhitney said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats on your growing family!

Elegance Personified said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Hi there Katie. My name is Ada and a few months ago I found your blog and started following it. I have looked through a lot of the older posts and even read a bunch. Now I am reading through your latest posts. First I wanted to Congratulate you both on your Bundle of Joy. Babies are great, but I think girls are better. I just had my first baby 6 weeks ago - a Beautiful Baby Girl and just like you when I found out I was in heaven. =) You will have such a fun time picking out clothes and other things for her.

Anyway, I hope you stop by my blog and support me by following me.

Ohhh and check this out:
http://elegancepersonification.blogspot.com/2013/03/weeks-best-looks-march-3rd-2013.html?showComment=1362343471706#c5926271263577145483

YOU ARE WELCOME!!

<3 Ada.

Tala said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

cutest announcement! best of luck to you both :)

J and A said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh my gosh, I loved this post SO much! So cute. I am just thrilled to bits for you guys!! I LOVE that you haven't stopped smiling! Enjoy every minute out it!! And now shop. :)

Treasure Tromp said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

yay yay yay, congratulations my dear!

Kiki said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congrats! I love all kids, but girls are so much fun. But maybe I'm a little biased seeing as I'm a girl and my family is all girls (besides my dad and dog). :)

SH said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!! What a lovely way of announcing this!!

Happy Monday!

Sheree
The Hartungs Blog
thehartungs.blogspot.ca

vogueandheels.com said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!! The way you showed us with the ballon was very cute and unique. I loved it. :)

-Vogue&Heels
vogueandheels.com

Brittany said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

oh em geeeeeee...SO exciting!!! (I hear) little girls are so much fun...you are gonna have a blast playing dress up on your sweet baby girl! Such a cute announcement, too. Congratulations, she is gonna be a DOLL!

Adrienne Clark said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!! How exciting!! Such a cute way to announce the gender!
Happy Monday!
Adrienne

http://myblackwhitecolor.blogspot.com

Lindsay said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

OH YAY! This makes me so happy. What a cute way to announce it :)

Lisa @ MMT said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Yay!! I am so excited for you!

Susannah said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations, Katie! That's so exciting! You're going to have so much fun with your little darling daughter!

Katie @ My Darling Days said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY!!! So happy for you two... a little girl to dress beautiful,y just like you :)

Eliza :: Case Study said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Oh my gosh this is the most amazing news!! I'm so happy for you both :) Congrats on your little girl - she's so lucky to have you as a Momma. xoxo! Eliza

Meg Cady said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

PINKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
GLITTER
BOWS
MAKE UP!
EXCITING!

Lauren said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

I can't get over how cute this post is. Those photos telling us the gender are so adorable! Congrats on your new baby girl. You must be thrilled xo

Lindsay said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

oh yay a girl! congratulations!!

Priscila@mommode said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Aaaw how sweet!!! Congrats!!!! What a cute announcement too!

Kristine Foley said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Eeeeppp!! I am thrilled either way {obvs} but a girl!! Again EEEEEPPPPP! Love you!

Always Maylee said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

So incredibly happy for you! I see a little fashionista in your future! :)

xo, Yi-chia
Always Maylee

Susan said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations!!!!
A baby girl is such fun. xo

Janna Renee said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Woohoo for ruffles and tulle! Congrats to y'all! xoxoxo

Jessica @ Here(and)Now said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

with a huge smile on my face, I keep saying over & over "God is SO good"! Congrats you two, and your little girl makes three! What a joyous time!
xx
Here&Now

Jessah @ Dreaming of Dimples said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

YAY! That is so exciting. Now you'll be able to dress her for the blog too. :)

Sarah said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Eeeee! So happy for you guys and what an adorable reveal!!

She will be best the best dressed little lady on the block!

Nicole @ Haute Runner said... Best Blogger TipsBest Blogger Templates

Congratulations on finding out it's a girl!! Love your gender reveal!

Happy nursery decorating!